AXAP - Biuro rachunkowe

  • Księgowość
    Księgowość
    Oferujemy kompleksowy zakres usług prowadzenia księgowości firm - włącznie z kontaktami z właściwymi urzędami
  • Projekty UE
    Projekty UE
    Dysponujemy bogatym doświadczeniem w rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków Ministerstwa Finansów i Unii Europejskiej
  • Optymalizacja kosztów
    Optymalizacja kosztów
    Pomagamy zoptymalizować koszty prowadzenia działalności oraz strategię podatkową

Droga do sukcesu

  • Indywidualne podejście
    Indywidualne podejście
  • Nowoczesne rozwiązania
    Nowoczesne rozwiązania
  • Profesjonalizm
    Profesjonalizm
  • Wysokie kwalifikacje
    Wysokie kwalifikacje

OFERTA

Księgowość

  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych
  • Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów
  • Ryczałt ewidencjonowany, karta podatkowa
  • Kadry i płace w tym sporządzanie listy płac
  • Sporządzanie bilansów, rachunków wyników
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych i ZUS
  • Opracowywanie instrukcji i regulaminów
  • Przygotowywanie dokumentacji na potrzeby klienta (np. raporty, wnioski kredytowe)
  • Sprawozdawczość statystyczna

 

Kadry i Płace

  • Sporządzanie listy płac
  • Sporządzanie deklaracji PIT, ZUS
  • Prowadzenie akt osobowych, kart wynagrodzeń i dokumentacji związanych ze stosunkiem pracy
  • Bieżąca obsługa pracowników (zaświadczenia o zatrudnieniu , o zarobkach)
  • Sporządzanie rocznych informacji o uzyskanych dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych ( PIT 11, PIT 8B)

 

Obok usług kompleksowego prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz spraw
kadrowo - płacowych oferujemy również:

  • Kontrole dokumentów pod względem formalno-rachunkowym
  • Bieżącą kontrolę należności zobowiązań firmy klienta
  • Sporządzanie i dostosowanie planu kont do indywidualnych potrzeb firmy klienta
  • Obsługę w zakresie prowadzonych kontroli skarbowych i podatkowych oraz z zakresu ubezpieczeń społecznych
  • Prowadzenie ewidencji VAT oraz rozliczanie z tytułu podatku od towarów i usług
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych i amortyzacji
  • Czynności kontrolne i doradcze
    • usprawnienie obiegu dokumentów,
    • kontrola poprawności sporządzanych dokumentów,
    • informowanie o wszelkich zmianach w przepisach podatkowych i o działalności gospodarczej